Kiss Tímea

10 jul
0

Alakformáló, Zsírégető, Köredző,
6 éve csöppentem bele az aerobik világába, amikor elkezdtem főiskolai tanulmányaimat Győrben, rekreációszervező szakon. Egyre szorgalmasabban látogattam a győri és budapesti edzőtermeket, nagyon sok óratípust kipróbáltam, és ennek az lett a vége, hogy egy idő után nem vendégként, hanem edzőként vettem részt az órákon.

Alakformáló: Ha erősödni, szálkásodni szeretnél, nem akarsz, vagy nem tudsz részt venni koreografált órákon, akkor ezt az óratípust ajánlom. Minden alkalommal alapos bemelegítéssel kezdünk, ezután áttérünk izmaink erősítésére, átmozgatására. Az óra első felében felváltva végzünk erősítő és cardio gyakorlatokat steppadon és állásban, majd lemegyünk a talajra és folytatjuk az erősítést, mindig más izomcsoportra koncentrálva. Az utolsó 5-10 percben pedig nyújtunk.

Zsírégető: A zsírégető óra annyiban különbözik az alakformálótól, hogy itt nem csak erősítünk, hanem a bemelegítés után egy egyszerű lépésekből álló koreográfiát tanulunk meg. A koreográfia tanulása és táncolása közben, pulzusunkat végig a zsírégető tartományba tartjuk és így elősegítjük a zsírszövetek csökkenését. Az utolsó 15-20 perc pedig az erősítő illetve a nyújtó gyakorlatoké.

Köredzés
A köredzés során több, különböző hatású/ intenzitású gyakorlat követi egymást, rövid pihenőkkel megszakítva. Minden alkalommal állomásokat jelölök ki, mindig ahány résztvevő van az órán. Ezeken az állomásokon kell elvégezni a gyakorlatokat meghatározott ideig (60 mp). Ha letelt az idő 15-20 mp pihenő után jön a következő állomás. Ezt egészen addig folytatjuk, amíg be nem zárul a kör, vagyis amíg mindenki el nem végezte az összes feladatot. Ha pedig vége a körnek, jön a következő. Az órákon minden fő izomcsoportra dolgozunk. Hogy az edzés változatosabb, a terhelés pedig sokoldalúbb legyen, minden körbe beiktatunk 1-2 aerob gyakorlatot is (pl.: egyszerű alaplépések steppadon, szökdelések), illetve különböző eszközöket használunk (pl: gumikötél, kislabda, steppad, kézisúlyzó).
Minél több ember ismeri a sportolás jótékony hatásait, annál jobb. Az én célom is az, hogy megismertessem a vendégekkel – Veled ezeket a pozitív hatásokat, és hogy minél több embernek segítsek céljaik elérésében.
Bármi legyen a Te célod, fogyás, a jelenlegi formád megtartása, vagy szimplán szeretnél egy órát csak önmagadra fordítani, gyere el valamelyik órámra. Várlak szeretettel!
+36700000000