Vándori Andrea

10 jul
0

Pilates: 

Óráimat a klasszikus Pilates elemeire építem, de esetenként tartok eszközös órákat is. A labdával való edzés örömet okoz, stresszoldó hatású, kíméletes a gerinchez ezen felül fejleszti az egyensúlyérzéket is. A Pilates ajánlott edzésforma akár rehabilitációra is hiszen annak ellenére, hogy rendkívül kíméletes mégis érezhetően megdolgoztatja a teljes izomzatot.
Mindenkinek ajánlom korosztálytól függetlenül ha egy kis kikapcsolódásra, átmozgatásra vágyik a rohanó hétköznapokban.

Zsírégető/alakformáló: 

Intervall jellegű kombinált  órákat tartok, melynek lényege a cardio és az aerob edzés egyesítése, ahol alacsony és magasabb intenzitású blokkok váltják egymást. Ezzel a módszerrel sokkal több energiát használ fel a szervezet és az edzés végeztével hosszú távon indul be a zsírégetés.  Az óratípus jellegéből fakadóan növeli az állóképességet valamint jótékonyan hat a szív- és érrendszer valamint a légző szervrendszer állapotára. Az órák során csak súlyzót használunk és hanyagoljuk a bonyolult koreográfiákat :)"
Az örök klasszikus “ép testben ép lélek" filozófiát követve élem az életem és ezt a szemléletet próbálom az edzéseimen résztvevők részére is átadni.

Számomra a mozgás a legjobb gyógyír nagyon sok testi és akár lelki eredetű problémára is, amellyel egészséget és harmóniát teremthetünk a mindennapjainkba.
+3670000000