Edzőink

Sziasztok 🙂

Staudhamer Barbara Bianca vagyok. Mottóm: “Testünk a kert, akaratunk a kertész.” Végzettségeim: 2016- Fitness Instruktor (IWI) 2016- Funkcionális Cross Trainer (ART Edzőképző) 2016- Spinning Intruktor (Mad Dog Athletics) 2017- TRX oktató (R-Med Akadémia). Sportmúlt: 12 évig versenyszerűen táncoltam Hip-hop-ot, melyben Magyar és Országos bajnok voltam, valamint VB 6. helyezett. Magamról: Az edzőterem világával 6 évvel ezelőtt ismerkedtem meg és vált a szenvedélyemé. Célom, hogy ezt az érzést az emberek szívéig elvigyem, valamint segíthessek bármely edzéstípus megtanításában, helyes kivitelezésében. Legyen a célod, akár fogyás, szálkásítás, állóképesség javítás, vagy izomtömeg növelés, keress bizalommal. Az egyetlen dolog, ami meghatározza, hogy mi vagy s mivé válhatsz az nem más, mint Te magad!17792771_1322755224458074_1617386681_n 17807134_1322755394458057_1019608379_n

Kiss Tímea

Alakformáló, Zsírégető, Köredző,

6 éve csöppentem bele az aerobik világába, amikor elkezdtem főiskolai tanulmányaimat Győrben, rekreációszervező szakon. Egyre szorgalmasabban látogattam a győri és budapesti edzőtermeket, nagyon sok óratípust kipróbáltam, és ennek az lett a vége, hogy egy idő után nem vendégként, hanem edzőként vettem részt az órákon. Alakformáló: Ha erősödni, szálkásodni szeretnél, nem akarsz, vagy nem tudsz részt venni koreografált órákon, akkor ezt az óratípust ajánlom. Minden alkalommal alapos bemelegítéssel kezdünk, ezután áttérünk izmaink erősítésére, átmozgatására. Az óra első felében felváltva végzünk erősítő és cardio gyakorlatokat steppadon és állásban, majd lemegyünk a talajra és folytatjuk az erősítést, mindig más izomcsoportra koncentrálva. Az utolsó 5-10 percben pedig nyújtunk. Zsírégető: A zsírégető óra annyiban különbözik az alakformálótól, hogy itt nem csak erősítünk, hanem a bemelegítés után egy egyszerű lépésekből álló koreográfiát tanulunk meg. A koreográfia tanulása és táncolása közben, pulzusunkat végig a zsírégető tartományba tartjuk és így elősegítjük a zsírszövetek csökkenését. Az utolsó 15-20 perc pedig az erősítő illetve a nyújtó gyakorlatoké. Köredzés A köredzés során több, különböző hatású/ intenzitású gyakorlat követi egymást, rövid pihenőkkel megszakítva. Minden alkalommal állomásokat jelölök ki, mindig ahány résztvevő van az órán. Ezeken az állomásokon kell elvégezni a gyakorlatokat meghatározott ideig (60 mp). Ha letelt az idő 15-20 mp pihenő után jön a következő állomás. Ezt egészen addig folytatjuk, amíg be nem zárul a kör, vagyis amíg mindenki el nem végezte az összes feladatot. Ha pedig vége a körnek, jön a következő. Az órákon minden fő izomcsoportra dolgozunk. Hogy az edzés változatosabb, a terhelés pedig sokoldalúbb legyen, minden körbe beiktatunk 1-2 aerob gyakorlatot is (pl.: egyszerű alaplépések steppadon, szökdelések), illetve különböző eszközöket használunk (pl: gumikötél, kislabda, steppad, kézisúlyzó).

+36700000000

Zsuzsa

Zsírégető köredzés, Alakformáló óra Az óráimon klasszikus és nehezített gyakorlatok is szerepelnek, óráról-órára változatosan felépítve.

2002-ben végeztem aerobik-edzőként a Fitness Akadémián, és azóta folyamatosan fejlesztem az általam alkalmazott mozgásanyagot. Óráim eredménye: Egészség, jókedv, garantált zsírégetés, fűszerezve egyre csinosabb formával!

+3670000000

Haskó Melinda

Óratípusaim: Zsírégető, alakformáló, kangoo jumps, box-aerobik, BODYROPE Sok szeretettel várok mindenkit az óráimra!

Még szinte kislányként léptem be az edzőtermek világába és az első naptól magával ragadott a sportolás iránti szeretet. Pár év elteltével rádöbbentem,hogy nem mint vendég hanem óravezető tanár szeretném átadni mindazt,amit nekem ad a mozgás immáron 15 éve. A sport sokat segíthet mindennapjainkon,formálja testünket lelkünket,segít céljaink elérésében és kikapcsolódást nyújt ebben a rohanó világban.

Vándori Andrea

Pilates:  Óráimat a klasszikus Pilates elemeire építem, de esetenként tartok eszközös órákat is. A labdával való edzés örömet okoz, stresszoldó hatású, kíméletes a gerinchez ezen felül fejleszti az egyensúlyérzéket is. A Pilates ajánlott edzésforma akár rehabilitációra is hiszen annak ellenére, hogy rendkívül kíméletes mégis érezhetően megdolgoztatja a teljes izomzatot. Mindenkinek ajánlom korosztálytól függetlenül ha egy kis kikapcsolódásra, átmozgatásra vágyik a rohanó hétköznapokban. Zsírégető/alakformáló:  Intervall jellegű kombinált  órákat tartok, melynek lényege a cardio és az aerob edzés egyesítése, ahol alacsony és magasabb intenzitású blokkok váltják egymást. Ezzel a módszerrel sokkal több energiát használ fel a szervezet és az edzés végeztével hosszú távon indul be a zsírégetés.  Az óratípus jellegéből fakadóan növeli az állóképességet valamint jótékonyan hat a szív- és érrendszer valamint a légző szervrendszer állapotára. Az órák során csak súlyzót használunk és hanyagoljuk a bonyolult koreográfiákat :)"

Az örök klasszikus “ép testben ép lélek" filozófiát követve élem az életem és ezt a szemléletet próbálom az edzéseimen résztvevők részére is átadni.

+3670000000

Szilágyi Viktória

Testépítés-fitness

Üdvözöllek! Szilágyi Viktória vagyok, testépítés-fitness sportedző. Tanulmányomat a Fitness Companyban végeztem. Imádom ezt a sportot, a szenvedélyemmé vált, így nem is volt kérdés, hogy egész életemben ezzel szeretnék foglalkozni.

+36000000000